Double Trouble - Search & Wings

Fenomena muzik rock akan terus memuncak 1 Mei ini apabila dua kumpulan rock lagenda, Search dan Wings bakal disatukan dalam Konsert Double Trouble. Setelah hampir 30 tahun dalam industri dan melalui pelbagai kontroversi, namun kumpulan rock ini masih gah berdiri sehingga ke hari ini.

"Bersyukur akan disatukan semula di atas satu pentas selepas 17 tahun dan kali terakhir adalah pada Konsert Double Trouble tahun 1993. Kami rasa 'teragung' apabila anak watan diberi kepercayaan untuk menjayakan konsert besar-besaran seperti ini. Kami harap konsert ini akan menjadi yang terulung dan terbaik untuk tahun ini.

"Walau bagaimanapun, konsert ini hanya akan diadakan di Kuala Lumpur buat masa ini. Tiada konsert jelajah dalam perancangan," kata Awie.Konsert yang akan berlangsung dua jam akan menyaksikan dua lagenda rock Malaysia mempersembahkan 20 lagu hits seperti Gemuruh, Opera Hidup, Fantasia Bulan Madu, Isabella dan Derap Komando.

Konsert Double Trouble akan diadakan pada 1 Mei 2010 di Arena Tertutup, Bukit Kiara Equestrian & Country Resort bermula jam 8.45 malam.

Nota : zaman Search & Wings meletup dulu aku masih dibangku sekolah, jadi jangan harap dapat pergi tengok konsert, sekarang masanya untuk membalas dendam...yeahhhh!!! phewwwitttttt :-)

1 comments:

amira karmila said...

WOW! I LOVE EM'

check out these Double Trouble T-shirts!
you'll love it

http://www.amirakarmila.com/2010/04/pre-order-double-trouble.html