Bon Voyage

Jam 2.45 pagi tadi cik Harny kita dah berangkat kembali ke Scotland. Sewaktu blog ini ditulis pastinya cik Harny kita ni masih berada didalam perut kapal terbang. Pejam celik rupanya sudah sebulan juga Harny berada di tanahair walaupun jika mengikut jadual asal sepatutnya beliau harus kembali sejak seminggu yang lalu, tapi dek kerana kelewatan mendapatkan visa terpaksalah ditangguh dahulu kepulangannya.

Seronok sekali cik Harny bila mendapat tahu beliau akan kembali semula ke Glasgow memandangkan banyak kelas yang telah lama tertangguh, saya juga tumpang seronok kerana akhirnya saya dapat berdiet kembali almaklum sajalah sepanjang cik Harny berada di tanahair habis serata tempat makan yg ingin dinikmatinya saya harus turut serta. Sedih pun ada kerana sudah tiada lagi teman yang akan menemani saya makan2 tidak kira siang, malam ataupun di tengah malam!
Semoga cik Harny tiba ke Scotland dengan selamat. Jika dipanjangkan umur oleh-Nya dapat kita ketemu lagi. Selamat kembali ke kelas ye :-D
Nota : lain kali jika kembali ke Malaysia kita pergi makan ke Tenji Japanese Buffet ye, ini janji saya pada cik Harny!

2 comments:

Dura said...

seronok + jeles le...hahaha.
Best nyer dpt together gether camni ..waaaaaa nak nangis :(

LEELOO-ELLEMILANO7 said...

masa kat airport aritu aku ngan harny teringat lak kenangan kita bergambar pagi2 buta masa hantar hang balik dulu nyah...hahahaha...mereng betul...sakit perut kitaorg dok ketawa teringat 'kerja giler' kita!