Marche - The Curve

Malam minggu lepas saya keluar melepak dengan kaum kerabat di Marche, The Curve. Walaupun tinggal di KL tapi faham sajalah masing2 tidak punya kelapangan waktu yang sesuai. Memandangkan Kak Idah akan berangkat ke Mekah pada hari isnin jadi dapatlah kami bertemu seperti yang dijanjikan.

Tak sangka pula Kak Idah akan angkut hero2nya bersama. Dah besar panjang anak2 saudaraku & hensem2 belaka. Ini gambar saya bersama salah seorang anak kak Idah, Aswad namanya. Sekarang tengah shooting untuk rancangan 'Top Host' di TV3 yang disiarkan setiap rabu jam 10.00 pm (promote anak saudara sendiri). Nasib baik bukan kami yang kena undi kalau tidak Aunty Yong undi awak sampai menang (tak boleh panggil Mak Yong, terasa macam saya tua sangat2!) :-p

Kak Idah dengan anak2 pun dah nampak macam adik beradik, tu yang seronoknya bila kahwin muda sebab walau anak2 dah besar panjang tapi mak pula nampak muda sentiasa, macam kakak & adik2 pun ada. Hai Kak Idah, nasib baiklah budak2 tu anak saudara sendiri kalau tidak bolehlah dipancing salah seorang tu...hehehe

Memandangkan kawan2 saya pun dah tak ramai di KL, jadi sekarang ni saya lebih suka keluar bersama sepupu sepapat yang dah tentunya satu kepala! Bila dah bersama tahu sajalah kecohnya bagaimana. Mereka pula masing2 sibuk nak 'kahwinkan' saya...aduh dipersilakanlah dengan segala hormatnya calon2 anda itu mengadap beta :-D

Amy & Kak Idah punya nasib yang hampir sama, tapi seronok sangat dapat melihat mereka berjaya menangani masalah masing2 dengan baik. Anda berdua memang kuat & tabah! Nasib saya entah bagaimana pula nanti. Apa pun saya sangat gembira dapat keluar bersama & akan lebih banyak menghabiskan masa bersama mereka lagi selepas ini.
Nota : tengah plan nak pergi melancong bersama2 :-D

0 comments: