Cable Cross


Ini peralatan kegemaran saya jika berkunjung ke Fitness First pada hari minggu, kalau hari biasa jangan harap dapat pegang alat ni disebabkan ramai bodybuilders yang berlatih ditingkat atas. Kebetulan cuma ada satu sahaja yang disediakan di Fitness First jadi siapa cepat dia dapat! Sebab itu saya suka berada seawal jam 7am pada hari minggu, selain daripada nak bermain cable cross ditingkat atas, tidak ramai yang datang berkunjung ke gym pada hari minggu. Itu yang paling saya suka! Macam2 latihan dapat dilakukan dengan cable cross ni, kalau ada sebiji begini dirumah memang berotot2 lengan saya agaknya! Ini memang sesuai untuk otot2 dibahagian lengan, abs, hamstring dsb. Kalau tiba waktu saya bermain dengan cable cross ni jangan harap orang lain dapat pegang! Kalau nak juga terpaksalah menunggu sekurang2nya 1 - 1 1/2 jam. Nasiblah!
Nota : saya telah meng'upgrade'kan membership saya ke PLATINUM bermakna kontrak saya bersama Fitness First akan ditambah setahun lagi & membolehkan saya berkunjung ke Fitness First terbesar yang bakal dibuka di Subang Jaya pada March 2010 ...yeay!!

2 comments:

Farhad said...

Hello Leeloo,
I live in belimbing heights apts too. You have a nice blog. I hope we can know each other more. Please contact me at: farhad_majnon@yahoo.com

LEELOO-ELLEMILANO7 said...

Hi Farhad,

thanks for dropping by..
will get to updating my blog in the next day or two :-D

my email add : Lisa_ellemilano@yahoo.com